dissabte, 29 de maig del 2010

Autoavaluació activitat 2.5. (NTICE)

En quant a la valoració global de l'activitat, he de dir que aquesta ha estat una activitat de les més motivadores de tot el curs, ja que hem partit d'un problema real que ens ha motivat i ens ha permès contextualitzar l'aprenentatge amb una aplicació pràctica de tot allò après. A més, l'esquema utilitzat per a fer la fitxa de disseny el trobo molt interessant i penso que em serà útil per al disseny de moltes activitats.

Com en la darrera activitat, he disfrutat d'allò més construint el meu c-map. Ara que ja dominem els aspectes tecnològics de l'eina (aquells bàsics i necessaris per a fer-la funcionar, evidentment, perquè segur que em queda molt encara per descobrir), només es tracta de posar en ordre els conceptes i relacionar-los, i penso que aquesta és una bona estratègia d'aprenentatge, que exportaré sempre que pugui a d'altres contextos educatius. En aquest mapa de conceptes he relacionat l'activitat dissenyada amb aquells aspectes que considerava més rellevants dels mòduls: els relacionats amb l'aprenentatge significatiu. Però també he ubicat l'activitat entre els conceptes teòrics de resolució de problemes de Jonassen. Penso que en el mapa queden clares les relacions entre conceptes i hi ha una bona representació gràfica de la situació de l'activitat respecte a l'aprenentatge significatiu.


Amb totes eines que ens ofereix la línia WEB 2.0, considero que no he tingut prou temps per posar-m'hi i explorar-les suficientment per a aprendre com utilitzar-les. Ho he provat, però jo necessito molt de temps per aquestes coses! De totes maneres, m'ha despertat la curiositat i ho seguiré intentant ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada